HU | EN

Minőségirányítás

Referenciák

Minőségpolitikánk

Célunk, hogy olyan minőségű fogászati szolgáltatást nyújtsunk, amellyel pácienseink elégedettek.

Tudjuk, hogy a minőségnek kiemelkedően fontos szerepe van, mind pácienseink, mind saját céljaink elérése szempontjából, ezért fontosnak tartjuk, hogy szolgáltatásaink egyenletesen magas szinvonalúak legyenek.

Céljaink megvalósítása érdekében létrehoztuk az ISO 9001:2008 (MSZ EN ISO 9001:2009) szerinti minőségirányítási rendszert, és elkötelezettek vagyunk a rendszer folyamatos működtetésében és fejlesztésében.

Fogászati szolgáltatásaink során a rendeltetési célnak megfelelő, kiváló minőségű anyagokat használunk, kitűnő állapotú eszközökkel és gépekkel dolgozunk. A szolgáltatásaink minőségének folyamatos szinten tartásához, javításához fejlesztéseket végzünk, melyekhez figyelembe vesszük a pácinensektől érkező visszajelzéseket is.

Alvállalkozóinkkal szemben magas követelményeket támasztunk. Csak olyan partnerekkel dolgozunk együtt, akik maguk is elkötelezettek, és garantálják az egyenletesen kiváló minőségű anyagokat, szolgáltatásokat.

Tudjuk, hogy céljainkat csak szakmailag jól felkészült munkatársakkal, szervezett munkával, a minőség iránt elkötelezett szemlélettel tudjuk megvalósítani. Valamennyi munkatársunknak felelősséget kell vállalnia az általa végzett munkáért, a szolgáltatásaink megfelelő minőségéért, a páciensek megelégedettségéért.

Folyamatos képzéssel és továbbképzéssel tudatosítjuk minden munkatársunkban a minőségközpontú szemléletet.


Dr. Gyulai-Gaál Szabolcs
ügyvezető igazgató

Budapest, 2015. március 9.

Aktualitások

FOGÁSZATI RENDELÉS A HÉT MINDEN MUNKANAPJÁN

Fogászati rendelés a hét minden munkanapján a váci rendelőben.

GYERMEKFOGÁSZAT

Dr. Szalay Zsófia fogszakorvos rendel a váci rendelőnkben, akinek kedvenc szakterülete a...

Hasznos információk

Miért fontos a fogkő eltávolítása?

A fogkő nem más, mint elmeszesedett (mineralizálódott) lepedék, ami rengeteg baktériumot tartalmaz. Kialakulásában elsősorban a nem megfelelő szájhigiéne, a...


Utolsó módosítás: 2017-06-22